lauantai 29. syyskuuta 2012

In the city where I'm from, they shoot you down if you run


 Nyt sain vihdoin otettua kuvia asuntolalta niin näätte millanen paikka tää on :) Flunssa on vieläkin mun kiusana, mutta toivottavasti se lähtee pian pois että voin riehua yhtä paljon kun ennen hahah :D

Olohuone missä vietetään melko paljon aikaa

Takapiha ja olkkarin liukuovet

Aula ja oikeella on postilaatikot. Lähettäkää mulle postia! :))

Mun huone, vaikka tästä on kai ollu kuvaa jo aikasemminki

Asuntola ulkopuolelta, mun huoneen ikkuna on jossain tuolla vasemmalla ylhäällä

Asuntolan takapiha kauempaa

Ja asuntola edestäpäin :)


Suomi fuck yeah

Syruupwaffle!


Käytiin tänään myös keskustassa torilla Iran, Janikan, Ninnin ja Saran kanssa. Siellä oli kaikkee hyvää naminami. Sitten seikkailtiin vähän kaupungissa ja käytiin tollasella muurilla, kun se tuli siinä vastaan. Sori oon nyt tosi väsyny joten kirjottamisesta ei tuu yhtään mitään ja kaikki kuvatkin on ihan sekasin, toivottavasti selviätte TSEMPPIÄ. Postauksien paska laatu vaan jatkuu, meikä lähtee nyt baariin moro.

Ei kommentteja: