keskiviikko 19. syyskuuta 2012

regardless if I win or loose I gave it a shot, in one way I won anyway whether you like it or not




Oon nyt tosi laiska enkä jaksais laittaa kuvia mut oon silti kiva teille ja lisään pari niitä paskoja kuvii:)
Eilen meillä oli vapaapäivä niinkun meillä on joka tiistai ja sitten kun herättiin mentiin Saran kanssa rautatieasemalle kahville ja käytiin kaupungilla parissa kaupassa ja ranuilla. Illalla täällä asuntolalla katottiin Janikan huoneessa tappajahai 1 ja oli kyllä hauska leffa! Paitsi yhessä vaiheessa kun huusin niin mun leuka meni vähän sijoiltaan ja se sattu ): Tänään mentiin vasta 12.45 kouluun ja päästiin neljältä englannin ja hollannin jälkeen. Sen jälkeen oon vaan syöny ja katottiin Diktaattori, Aladeen motherfucker! Huomenna koulupäivä onkin sitten 15-22 kun työskennellään koulun ravintolassa salin puolella.
Voisin joku kerta tehä teille postauksen koulusta, asuntolasta ja Amersfoortista näitten tylsien kuulumisten kertomisen sijaan, mutta ensin pitää ottaa vähän kuvia. Kaupunkipostaus onnistuu ainakin pian kun sovin äskön yhen miehen kanssa täältä asuntolalta, että se vie sunnuntaina meidät pienelle kierrokselle niin tulee nähtyä muutakin kun ihan kaupungin keskusta ja baari-aukio hahah. Nyt ne kuvat!

mun naminami kaakao ja kermavaahto sekä Saran jäälatte
näin tälläsen söpöläisen kun oltiin kaupungilla ranuilla<3

Mutta nyt heipat kaikille, meen vielä kattoon jos joku hengailis alakerrassa ja sitten untenmaille vaikka koulu alkaakin huomenna vasta kolmelta ÖITÄ xxx

Ei kommentteja: