lauantai 3. marraskuuta 2012

unbeatable, undefinable like sunshine, I'm cool

 
 Hahah Onno oli fiksu ja toi meille töissä tollaset isot kipot kun ei ollu mukeja :)

 Muistoja viime lauantailta kun mentiin Sharman, Brianin ja Mustafan kanssa kaupungille ja ostettiin yhessä iso laatikollinen Flugeleita! Thuississa saa siis sellasen laatikon, jossa on jotai 50 tollasta shottipulloo ja se maksaa 50 euroo:) Ja on hyvää!!!
 Sori mulla ei oo enempää kuvia tältä viikolta (vielä ;D) joten tulin vaan kertomaan, että oon vielä elossa vaikka täällä vähän hiljasta onkin ollu... Ostin CandyShopista aeron tapasta suklaata jej! 
Tänään kävi pieni moka aamulla herätyskellon kanssa, mutta oon vielä liian nolona että kehtaisin jakaa sen kaikille haha :DD Meillä oli suunnitelmissa mennä tänää Utrechtin yöelämään, mutta saa nyt nähä miten mun osalta lopulta käy. Muuta turhaa mulla ei enää ollukkaan joten konichiwa bitcheeees
xx Vergi

Ei kommentteja: