lauantai 22. joulukuuta 2012

i miss everything so much

 
Hoiii. Viimeset kaks päivää oon vaan itkeny siitä asti kun tulin Suomeen. Koko joulu menee multa varmaan ihan ohi tän hirveen ikävän takia jolle en voi tehä mitään. Onneks eilen näin Uunon, Liisan, Maijan ja Ampun nopeesti ja tänään Iduzkin, Miltsin ja Nepan, muuten oisin ihan koomassa. Kotona oon ihan hukassa kokoajn, en tiiä yhtään mitä tehä paitsi olla koneella joten tarvin aina jotain tekemistä kuten kavereita etten vaivu koomaan. Aina kun meen keittiöön en tiiä yhtään mitä syödä, missään ei oo mitään tuttua ja lopulta päädyn vaan oleen syömättä. TVn kattominen on rankkaa, tuntuu niin oudolta kuulla kaikki suomeks, haluun vaan kuulla taas hollantia kaikkialla ympärillä.
Onneks myös eeva ruut sara ja vilma tuli illalla yllätysvierailulle, pelkäsin jo etten nää niitä ollenkaan ja vaikka en ollukkaan kauheen pirteetä seuraa, oon silti niin ilonen että ne jakso tehä jotain tollasta. Kiitos<3
Oon siis eilen palannu takas Suomeen ja tulin ilmottamaan että elossa oon, mutta blogi ei sillä kaikki on nyt vaan niin sekasin. Saattaa kestää hetki ennen kun tänne ilmestyy lisää mitään. Ehkä joskus toivun tästä tunnemyrskystä mutta en vielä.

Ei kommentteja: