maanantai 21. tammikuuta 2013

i can control my self. i just don't want to


Heidå, oon taas vaihteeks kipeenä ja aina kun oon kipeenä kuulostan keski-ikäseltä huumeaddiktilta joten fiilikset on hyvät. Oon vapaalla torstaihin asti ja jos en tässä nyt parane niin pitää käydä hakeen vielä saikkua terkkarilta. Tänään käytiin koululla Swaglessin ja Nooran kanssa, hihiii en melkein malta oottaa kaikkia tapahtumia mitä tässä kevään aikana tulee.
Kotiuduin just vanhojentanssireeneistä vähän aikaa sitten ja seuraavaks suuntana iltalukio, ruotsinkirja siis reppuun ja opiskelemaan! ps. kertokaa niitä postausideoita! Pari mulla jo on ja jonkinlaista tyylipostausta tänne ilmestyy sitten kun saan kaiken tarpeellisen hoidettua. Jeesikää mua! piiis män xx Vergi

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Swagless xd